Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà (OMAC)

Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà (OMAC)

L'OMAC centralitza les consultes d'informació i tràmits dels ciutadans i les ciutadanes.

L'oficina municipal d'atenció al ciutadà (OMAC) és el servei de l'Ajuntament que s'ocupa del  registre d'empadronament i de la cobrança de totes les taxes i rebuts municipals, i també d'expedir documents i certificats. A més, l'OMAC s'encarrega d'atendre i respondre amb eficiència totes les consultes d'informació sobre els tràmits, les sol·licituds i els certificats que  necessiten els ciutadans en les gestions que han de fer amb l'administració local. També acull el registre general d'entrada de documentació i els serveis d'atenció telefònica.

Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà (OMAC)
Av. Salvador Dalí, 107 (planta baixa)
17600 Figueres
Telèfon: 972 03 22 00
Fax: 972 67 37 05

 

HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC

- General

En dies feiners, de dilluns a dijous, matins de 8.30 h a 14.00 h i tardes de 16.00 h a 18.00 h. Els divendres matins de 8.00 h a 14.00 h (tarda tancat).

Aquests horaris estan subjectes a modificacions durant els períodes al voltant dels festius de Setmana Santa, Santa Creu i Nadal.

- Horari intensiu de 08.30 a 14.00 en aquests periodes:

del 21 al 27 de març (a.i.)

del 2 al 8 de maig (a.i.)

del 20 de juny al 18 de setembre (a.i.)

del 19 de desembre al 8 de gener (a.i.)

 

Més informació:

Telèfon: 972 03 22 00

Fax: 972 67 37 05

Imatges

Vídeos

Newsletter


Subscriu-te al nostre newsletter.