• Home/
  • Notícies/
  • Figueres posa en funcionament un canal interactiu de Telegram perquè els usuaris d'autobusos tinguin la informació del servei a temps real

Notícies

Figueres posa en funcionament un canal interactiu de Telegram perquè els usuaris d'autobusos tinguin la informació del servei a temps real

Notícia 19/02/2020

El canal informa sobre els horaris, les línies, la ubicació del bus i les parades més properes

L'empresa municipal FISERSA ha posat en funcionament un canal interactiu de Telegram per tal d'informar als usuaris dels busos urbans sobre els horaris, les línies, les parades i informació a temps real de la ubicació del bus.

El bot de Transport Urbà de FISERSA és un programari sobre l'aplicació de Telegram que serveix per comunicar-se amb l'usuari imitant un comportament humà. Per poder interactuar amb el bot només s'ha de cercar l'usuari @fisersaBusBot al Telegram i iniciar un xat amb ell. L'usuari pot seleccionar la línia que vol consultar, trobar la parada més propera, conèixer els horaris de pas així com la ubicació del moment del bus.

El conseller delegat de FISERSA, Pere Casellas, ha explicat que "aquest nou canal permet informar de forma directa i a temps real als usuaris dels busos urbans de la ciutat amb un mètode fàcil, àgil i pràctic. És un pas endavant per aplicar les noves tecnologies a les necessitats dels ciutadans. Animem als usuaris del servei d'autobús a utilitzar aquest nou canal que els facilitarà la informació i la gestió del transport”.

Imatges

Newsletter


Subscriu-te al nostre newsletter.