Organitza Joventuts Musicals de Figueres.
Dia: Divendres 20 de novembre
Hora: 21 hores
Lloc: Auditori Caputxins
Preu: 6 €. Socis de Joventuts Musicals de Figueres, entrada gratuïta. Venda d’entrades anticipades a la taquilla del Teatre Municipal el Jardí i a www.figueresaescena.com, i el mateix dia del concert a la taquilla de l’Auditori Caputxins.
Judit Neddermann presenta el seu primer disc en solitari, Tot el que he vist, acompanyada dels reconeguts guitarristes Pau Figueres i Adrià Plana. Explora el format íntim d'unes composicions que recorren el folk, el pop i la cançó, alhora que expliquen l'univers de la cantautora maresmenca. A més de les cançons originals, es podran escoltar arranjaments sobre cançons tradicionals de la península que completen el repertori d'un concert on l'emoció i el diàleg són els protagonistes.
Intèrprets: Judit Neddermann (veu i percussió), Adrià Plana (guitarra elèctrica i cors) i Pau Figueres (guitarra espanyola i cors)